maanantai 17. elokuuta 2009

Mitä tapahtui?

Olin juuri saanut Google Docsilla valmiiksi esityksen Facebookin käytön aloittamisesta ja lopettamisesta. En muista, suljinko Docs-ikkunan, vai mitä tein. Mutta äkkiä ruudullani oli uusi sivu.















Luin huolimattomasti, mitä ruudulla kerrottiin. Googlelta taas uusi palvelu. Täytyy kokeilla. Näin, että Google-käyttäjänimeni oli jo ruudulla, kirjoitin Google-salasanani, mutta mitään ei tapahtunut. Yritin muutaman kerran. Ilman tulosta. Päätin katsoa googlesta, mikä palvelu tämä on.

















Tämä ei näytä Googlelta. 
Tässä kohdassa vaihdoin Googlen salasanani.
Kirjauduin ulos ja suljin selaimen.
Olinko joutunut rikollisten kynsiin?
Vai oliko minut kutsuttu käyttämään Googlen supersalaista uutta palvelua?
Yritin vielä etsiä Googlella jälkiä Swoobystä.
















































Mitä tapahtui?
Mitä minun pitää vielä tehdä?
Vaihdoin salasanan.
Suljin myös koneen vähäksi aikaa.

Jos joku halusi varastaa Googletilini salasanan, niin mitä tällä salasanalla voi tehdä?
Mitä minun pitää tarkistaa?

Miksi virustorjuntaohjelmani ja palomuurini sallivat tämän hyökkäyksen?

Jos minun pitää ruveta varovaisemmaksi, niin mitä se käytännössä tarkoittaa?

Ehkä Swooby on jotain todella hienoa.
Josta minä jään nyt ulkopuolelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti